ضد پسر......






















!!...در حسرت اما

!!...گاهی چه زود دیر میشود

با عرض پوزش از تمام اقا پسرا...اصلا به دل نگیرین....چون فردا هم ضد دختر داریم.....!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

گمگشته
ساعت22:31---28 بهمن 1389
سلام دوست جدیدم
من خیلی وقته به وبم سر نزدم همون روزای اول دیگه درگیرشدم و نیومدم
ببخش دیر اومدم ولی حالا که اومدم خیلی خوشحالم از اشناییت بانو
مارو بیشتر قابل بدون وب بامزه ای داری
خداقوت


فرزانه
ساعت16:11---28 بهمن 1389
تو از دردی كه افتادست بر جانم چه می دانی؟
دلم تنها تو را دارد ولی با او نمی مانی
تمام سعی تو كتمان عشقت بود در حالی
كه از چشمان مستت خوانده بودم راز پنهانی
فقط يك لحظه آری با نگاهی اتفاق افتاد
چرا عاقل كند كاری كه بازآرد پشيمانی؟



آپــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــم


و منتظر حضور گرمتون



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 28 / 11 / 1389برچسب:,ساعت 10:58 توسط مهنا|


آخرين مطالب
» نمیبخشمت...
» به سلامتی...
» نیستی...
» اگه نباشی..
» نامرد که میشوی...
» تو...
» نمیفروشم...
» شخصیت شناسی...
» قلب یتیم من....
» باران عشق...
» سال نو مبارک....
» سال نو مبارک..
» چشم ها دروغ نمیگویند...
» غم نگاه اخر...
» تاوان...
» خدایا..
» من به امار زمین مشکوکم...
» خدایا کفرمیگویم..
» اولین روز بارانی رابه خاطر داری؟؟
» منتظر..

Design By : RoozGozar.com